معرفی بازی | تسخیرگران
  • کد مطالب: ۱۳۷۹۷۹
  • /
  • ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۸

معرفی بازی | تسخیرگران

در بازی «تسخیرگران» قرار است در نقش یک فرمانده بزرگ ظاهر شوید.

علیرضا وفایی نیا - در بازی «تسخیرگران» قرار است در نقش یک فرمانده بزرگ ظاهر شوید که با درست کردن یک سپاه قدرتمند، می‌خواهد آرامش را به سرزمینش برگرداند و دشمنان مختلفی را که در برابرش قرار دارند شکست دهد.

«تسخیرگران» ساخته‌ی استودیوی مشهدی «باباردو» است و در دسته‌ی بازی‌های استراتژیک قرار دارد. البته بر خلاف بعضی دیگر از این مدل بازی‌ها، اینجا کار خیلی پیچیده‌ای ندارید. تنها باید حواستان به ساختمان‌ها و تعداد نیروهایتان باشد و پس از اینکه قدرتتان را افزایش دادید، به دشمنان حمله کنید.

ابتدای هر مرحله، در سرزمینی با چند ساختمان قرار می‌گیرید. یکی دو ساختمان مال شماست، یکی دوتا مال دشمن و چند ساختمان هم بی‌طرف هستند. هدف این است که با افزایش تعداد نیرو‌هایتان، همه‌ی ساختمان‌های نقشه را در پایان مال خود کنید.

البته همان‌قدر که حواستان به حمله کردن به دشمن است، باید مواظب ساختمان‌های خودتان هم باشید و نیروهای دفاعی کافی را در آن‌ها قرار دهید. چون همان‌قدر که شما به دنبال تسخیر پایگاه‌های دشمن هستید، آن‌ها هم می‌خواهند با حمله به شما، سرزمین‌هایتان را اشغال کنند.

هریک از ساختمان‌هایتان برای تعداد مشخصی نیرو ظرفیت دارد. باید با به‌روزرسانی ساختمان‌ها، ظرفیت آن‌ها را بیشتر کنید تا بتوانید ارتشی بزرگ‌تر و قدرتمندتر تشکیل دهید.

بازی «تسخیرگران» ۱۲۵ مرحله دارد و هرچه به مرحله‌های بالاتر می‌روید، دشمن‌های قدرتمندتری را در مقابل خود خواهید دید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.